thesimsbloggenn

Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

SIMS3-HISTORIEN (PRESENTATION)

Av thesimsbloggenn - 22 juni 2012 11:20

 
Här har vi honom - Richard Moore. Richard föddes in i en medelklassfamilj som den yngsta sonen. Han hade en storebror och en lillasyster. Med tanke på den minimala ålderskillnaden på barnen kunde han prata och umgås med sina syskon precis som kompisar. Det var något han verkligen uppskattade. Redan som treåring hade han fått plats i ett fotbollslag där han redan var mycket duktig. Hans pappa - James Moore - var en mycket högt uppsatt man i stadens fotbollsliga. Richards bror var inte så jättemycket för fotboll så Richard blev familjens storsatsning. När han bara var tretton tränade han redan sex dagar i veckan. Han var helt slutkörd och orkade inte med något annat. Därför blev det lite svårt att hänga med hos kompisarna som började hålla på med tjejer och gå på fester. Men hans föräldrar förklarade att han kunde ta igen allt senare. Så han ville inte tänka mer på det. 
Nu har Richard flyttat till Los Angeles där hans dröm är att slå igenom som proffsspelare. Men för tillfället gör han inte annat än att hänga och dregla utanför den stora arenan där han önskar att han kunde få spela.

---
So? Längtar ni till den nya sims3-historien :)

 
 
Ingen bild

Misan

22 juni 2012 14:15

COOLT!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesimsbloggenn - 24 juni 2012 18:16

Jag kommer åka bort i några veckor men kommer gigantiska delar av historierna när jag kommer hem - kommer hajpa när jag är hemma så ni vet när jag är tbx :D <3 ...

Av thesimsbloggenn - 23 juni 2012 20:48

Del 1"Inflytt!"   Richard första månad i Los Angeles rullar på snabbt. Rutiner skapas och karriärslivet tar fart. Varje morgon ger han sig ut på en morgonjogg runt stan för att få lite frisk luft och hålla formen. Sedan drar han hemåt och tar e...

Av thesimsbloggenn - 23 juni 2012 12:15

Som ni alla vet är The Sims 3 Diesel snart här :)Jag har inte förbeställt eller något men köper kanske det :) ...

Av thesimsbloggenn - 23 juni 2012 10:30


Ända sedan jag var ungefär tio-elva år har jag följt denna serien och jag kan bara säga... jag älskar den! Så därför tänkte jag dela ett avsnitt om dagen med er :) OBS! DEN MED ENGELSK TEXT SÅ DET ÄR LÄTTARE OM DU FÖRSTÅR ENGELSKA SÅKLART :) ...

Av thesimsbloggenn - 23 juni 2012 10:00

För flera år gjordes det massa roliga bilder till The Sims! Har ni glömt dem?Vill ni ha fler sådana här bilder? :) ...

Presentation


Hej och välkommen till ännu en simsblogg! Jag som driver bloggen är relativt ny till att blogga om ett speciellt ämne så det kommer mer info om vad jag vill få ut av bloggen senare! :)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards